Min Häst

torsdag 15 december 2011

Ojoj, vad jag är tröööööttttt.

Har fått börja på en ny medicin för att se om det hjälper mot min värk. Den heter Lyrica och är egentligen en epilepsi medicin men den har hjälpt många med Fibromyalgi. Det riktigt tråkiga är att jag blir så himla trött nu den första tiden. Känns som om jag skulle kunna gå och lägga mig nu redan.

Idag har Peter och jag hjälpts åt att städa lite och mer behöver göras. Men någonstans måste man börja för att få upp julpyntet.
Imorgon tror jag att det blir att besöka tippen för vi har hallen full med skräp.






Här ovan ser ni en bild på Hugo och hans nästkusin Emmy. Hon är även hans klasskamrat.
För ett tag sen så skulle hon sova över här. Hon fixa inte det utan hennes mamma fick komma och hämta henne. Under tiden vi väntade var de så här kärvänliga mot varandra. Hör inte till vanligheten. :) Visst är de gulliga?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar