Min Häst

måndag 5 september 2011

Helgen har varit trevlig!

Den gångna helgen har varit underbart trevlig.
I lördags var jag först och sålde på en loppis i Lund. Det gick inte så bra men det var trevligt.
När jag kom hem var det bara att fixa till sig och sen åkte hela familjen utom Stina iväg hem till några vänner. Sonen där är Hugos gamla dagiskompis och det hade jätte roligt. Hugo tyckte dock att det var lite jobbigt att Clara hängde efter dom hela tiden.

På söndagen låg jag länge i sängen. vid halv två åkte Clara, Hugo och jag till Fulltofta höstmarknad. Vi möte upp våra vänner därute. Där fick vi se riddare tävla mot varandra i olika grenar som då gjorde förr. Det var verkligen något att se.

Efter det åkte Hugo med kompisen hem för att leka utan Clara. Clara och jag åkte hem och plockade äpplen. Då kom jag på att vi kunde bjuda våra vänner på äpplepaj om de ville komma och lämna Hugo. Det ville de förstås. Haha, Det var så trevligt även denna dag tillsammans.

Som sagt var så hade vi en helt underbar helg med trevligt sällskap och god mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar