Min Häst

måndag 19 september 2011

Mycket dåligt nu.

Ja, det har inte blivit mycket skrivit den senaste tiden. Har som ni vet haft mycket huvudvärk. När den la sig rätt mycket häromdagen så kom all annan värk. Det är inte lönt att fråga var jag har ont utan det blir lättare att fråga var jag inte har ont. :(

Trots detta så var hela familjen nere hos min kära syster och klippte oss i fredags.
Samtidigt så passar vi på att umgås. Kusin Mira var tyvärr inte hemma. Och kusin Eddi skulle strax iväg och gå på bio med sin ena faster och två kusiner på den sidan. Det roliga var att det fanns biljetter kvar så Stina följde med dit. De såg Spy Kids 4D. De var så uppspelta när de kom hem igen. Så härligt att se.
Stina var så stolt över sig själv eftersom hon hade lyckats dricka en hel halvliters cola (någon kopia). Första gången.
Vi kom hem vid 22 tiden.

På lördagen var vi på Skånes Djurpark med Hugos gamla dagiskompis, och fortfarande nästintill bästa kompis, och hans mamma. Med där var också mina barns nästkusin med sin mamma, hennes man, hans dotter och en klasskompis till Hugo och nästkusinen.

Alla barnen hade roligt och det känns ju bra. Vi vuxna hade det också väldigt trevligt. Jag min dumma nöt glömde jackan hemma så jag hade bara min munkjackan. Vinden var kall och jag var iskall om mina fingrar hela tiden. Får skylla mig själv. Helt klart.
Jag tog några blider på djurparken. De visar jag vid ett annat tillfälle. Orkar faktiskt inte fixa med det just nu.
Helgen har varit underbar trots värk.

Ha nu alla ni därute en underbar vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar