Min Häst

fredag 20 januari 2012

Jaha, då har jag fyllt "25" år nu då eller.....

Kanske inte.
Jag har idag fyllt 38 år. Hmmm, känner och tänker efter. Kroppen är ju på väg utför nu. Men jag känner mig i sinnet som runt 24 år. Kan bli nervös när jag möter en ung snygg kille till en början tills jag kommer på att: Herregud, jag är ju "gammal" i hans ögon. Hjärnan har nog inte riktigt hängt med i utvecklingen. :) Men samtidigt var jag inte så framåt och vågade och kunde så mycket som jag gör idag. Jösses vad jag har förändrats under dessa nästan 14 år sen Stina föddes. Man lär sig så länge man lever och man utvecklas likaså. Tur är väl det.

Jag är glatt förvånad över att så många har grattat mig på Facebook. Det glädjer mig väldigt mycket.
Min present från familjen och mig själv är en Samsung Galaxy S II. Så nu håller jag sakta men säkert lära mig den. Det kommer att ta tid och stackars Peter som är duktig på sånt får ju sitta och förklara en del saker för mig. Men det ska han ju göra med glädje, eller? Hihihi.

Annars har det varit en helt vanlig fredag. Vi kommer inte att ha något speciellt denna helgen för min ländrygg är inte helt överens med mig. Men vi ska ha några vänner över så Hugo får leka med en gammal dagiskompis. Hans mamma är en underbar vän. Min kära kära Sandra med familj kommer också. Det ska bli trevligt och avslappnat.

Här ska ni få se en bild på mina kära barn med min nya mobil idag. Jag hade tänkt att ni skulle få se den idag. Men internetet funkar inte som det ska. Jag visar bilden imorgon.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar