Min Häst

onsdag 18 januari 2012

Vilken morgon!

Ja, det har inte börjat lätt för mig idag.
Nattens händelser ledde till att jag nu halvsitter i sängen och har skit ont.
Så här var det: Hugo trodde att han hade fått näsblod igen så vi gick ner. Clara vaknade och jag gick upp till henne medan Peter var med Hugo. Peter sov därnere i soffan inatt. Nej, vi är inte ovänner. :)
Clara ville sova hos mig och sen när Hugo kom upp ville han också ligga hos mig. Men han ville inte ligga på andra sidan om Clara. Vill så klart ligga bredvid mig. Alltså så låg jag där mellan mina båda älsklingar. När det händer så brukar jag få ont i min redan dåliga ländrygg. Har aldrig förr legat nästan en hel natt mellan dem.
Så nu sitter jag här. Kan knappt ta mig fram i mitt eget hem. Det gör ont hur jag än är med kroppen. Vetekuddarna är värmda och smärtstillande är intaget för två timmar sen.
Tack och lov så är min kära pappa här och hjälper mig med barnen då Peter är på sin "kurs".

Håll tummarna på att jag kommer att kunna gå senare idag.

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar