Min Häst

söndag 29 januari 2012

Vinster från sen innan Jul...

Jag hade ju turen med mig 3 gånger innan jul på Facebook.

Vinst nr 1 var från Tårt Palatset. Där vann jag följande:




Pumptvål från GUNRY. Lukten är: Mjölk/Jordgubbe.
Mmmm, minne om sommaren. Älskar jordgubbar och sommaren.
Tack så mycket TårtPalatset.

Sen vann jag även två fina juldukar på en blogg. Jag lärde känna henne
för ca 1 ½ år sen. Bloggens namn är Mrs.Jeanette. Länken hittar du här till
vänster om mina inlägg.


Och på plats.



Tyckte det blev så fint.
Tusen tack Jeanette.

Ja, så var det den tredje vinsten. Den vann jag hos Xenobia Design.
Där vann jag ett presentkort på 300 kr. Det var inte lätt att välja.
Det fanns så mycket fint. Men till slut valde jag.


Sen valde jag ett halsband där det graverades in mina
barns namn och att jag älskar dem.


Är så nöjd med mitt beslut.
Tusen tack till Xenobia Design.


Ha en bra söndag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar