Min Häst

tisdag 17 januari 2012

Långa dagar....

Idag har Hugo studiedag. I morgon har Clara så att säga studiedag. Förstår inte varför de ska ha det på olika dagar inom samma kommun.
Stina har det på måndag men det lär jag inte märka någon skillnad på, eftersom hon ändå är hemma hela tiden. Hon vågar inte gå dit. Vill inte bli illa behandlad mer. Hon orkar heller inte med att där är klasskompisar som inte tror på att hon har ont.
Vi ska i alla fall ha möte med rektorn, mentorn, skolsystern och skolkuratorn på torsdag. Så då får vi se vad de kan göra för att hjälpa min flicka att komma tillbaka till skolan. Hon vill ju så väldigt gärna gå i skolan. :(

Själv har jag gått och fått en annorlunda huvudvärk. Det känns inte bra för jag får inte bort den. Det blir väl att lägga sig tidigt i kväll.

Just nu så passar jag mitt kusinbarn medans hennes mamma är hos frisören. Clara och Hugo sitter med henne i köket och ritar i sina målarböcker. Det är inte ofta som Hugo gör det så här är en glad mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar