Min Häst

måndag 22 augusti 2011

10 årskalas!


Igår söndag var vi på min systerson Eddis 10 årskalas. Tänk att han är så stor nu. Stilig är han också.


Vi hade det så trevligt. Det var min familj, mina föräldrar och min svågers två systrar med familjer som kom. Vi blev bjudna på smörgåstårta och barnen fick korv med bröd. Till efterrätt fick vi marängtårta/sviss. Mmmm, så gott så. När vi åt satt vi i "uterummet" men det blev för varmt så vi fick flytta ut därute.






Efter en stund kom även parasollet fram så de övriga vågade sig ut i solen.
Barnen var både ute och inne och lekte. Passade på att ta kort på flickorna när de var ute och stutsade
på stutsmattan.


Clara i mitten, till vänster är det hennes kusin Mira (min systerdotter) och till höger är Miras kusin Philippa (på sin pappas sida). Åldern på de är: 3,5 och 7 år.

Efter en stund så var vi vuxna tvungna att komma ut på gatan och se vad alla barnen kunde göra och ville pröva på. Det cyklades, åktes på sparkcykel, åktes på skateboard och även en sorts skateboard men med två hjul och så gick den att vicka på olika håll.




Två av tre mycket söta flickor.

Som ni förstår så var det mycket trevligt och vi alla hade det roligt.
Stina hade även hon roligt då hon stannade kvar hemma och var med sin allra bästa kompis.

När vi sen kom hem var det bara att äta lite och sen gå och lägga sig.

Tusen tack för en underbar söndag Bianka, Martin, Eddi och Mira.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar