Min Häst

torsdag 18 augusti 2011

Första skoldagen/dagisdagen.

Idag började Stina 7:an, Hugo i 1:an och Clara på stora avdelningen på dagis.
Det var bara en som var riktigt nervös av barnen och det var Stina. Sen var ju jag också nervös. Hahaha, jag är ju en hönsmamma.

Så här fina var mina älskade barn idag.






En stolt mamma var jag. Det gick bra för dom alla. Även för min Hugo.

Dagen har varit jobbig för min egen del. Vaknade med en lätt huvudvärk och den har bara blivit värre efterhand som dagen har gått. Fötterna har tack och lov inte gjort så himlans ont.

Vi har även varit och tittat efter en ny höst jacka till Hugo. Det är inte så lätt att hitta godkända ytterkläder till Hugo. Det blir rätt dyrt ibland. Men vad ska man göra.


Jag avslutar med en bild på en fröken Clara som sa till mig: Mamma, ta kort på mig när jag sitter så här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar