Min Häst

fredag 26 augusti 2011

Fredag!

Idag har jag fått titta lite på tvilling pojkar som var ca 2 månader. Så söta de var. Blir så bebis sjuk när jag får gosa och/eller titta på bebisar. Men ni kan vara lugna. Det blir inga fler barn här. Denna kroppen orkar inte det. Blir sämre och sämre utan att få barn. Lilla Clara fick fart på Fibromyalgin i min kropp ordentligt. Hänt så mycket sen jag blev gravid med henne. Synd.
Eller kanske inte.
Clara somnade rätt snabbt idag men igår.... Ack ack, ville bara kasta ut henne ur mitt hus eller själv fly fältet. Satt med henne i ca 2 timmar innan Peter tog över och hon somnade på nästan 2 röda...
Som sagt var så är denna unga dam inne i en hemsk period. De andra två har varit jobbiga på sitt sätt men.....
Tro inte att jag inte älskar Clara. Älskar henne och hennes två syskon så otroligt mycket. Men man får känna hopplöshet ibland. Visst, det är mycket nu med Clara samtidigt som jag oroar mig för Hugo och mycket annat. Det är kanske därför som Clara är som hon är just mot mig. Även om hon vill att jag ska läsa och sitta hos henne så är det mig hon är mest hopplös mot.
Hänger ni med??

I morgon lördag gifter min bror sig med sin fästmö sen 11 år tillbaka. På tiden skulle jag kunna säga om inte Peter och jag hade haft fler år bakom oss och tre barn mm.  :)
Jag tycker att det ska bli kul. Dels för att de ska gifta sig. Sen till på köpet så får jag träffa min syster med familj igen och även personer som jag känner till och är bekant med sen åratal tillbaka. Så det ser jag fram emot. Men Peter ser inte framemot det. Inte Hugo heller som vanligt. Stina och Clara har jag inte riktigt fått någon uppfattning om vad de tycker.



Här är min bror Mikael och hans Caroline. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar