Min Häst

tisdag 23 augusti 2011

BUP!

Peter och jag var inne på BUP i förmiddags för att få lite råd och tips på vad/hur vi kan göra i olika svåra situationer med Hugo. Det blev en del bra tips tycker jag.
Är det så att någon därute som läser min blogg har bra tips på hur vi kan göra i olika situationer så är det bara att höra av sig. Alla tips är bra att testa.



Resursfröken kom fram till Peter och mig i fredags och frågade om vi kunde ha ett möte gällande Hugo. Visst sa vi. Allt som kan göra det bättre för Hugo både hemma och i skolan är vi öppna för.
Det kommer att bli följande personer som är med på det mötet: Rektorn, fritidsfröken, fröken, resursfröken och så vi två. Jag är glad att de har tagit detta iniativet. Hoppas bara att det blir bra för min pojke.

Om en stund kommer Stina hem från skolan och vi kommer att få ställa oss att packa hennes övernattningsväska ganska så direkt. Hon ska på läger med sin klass och parallelklass.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar