Min Häst

onsdag 31 augusti 2011

Ingen vila

Jaha, det blev ingen vila idag ändå. Peter började att tvätta panelen på husets kupa. Givetvis så måste han gå igenom vårt rum och ut på balkongen i vårt rum.
Jag satt här vid datorn lite sen tänkte jag att jag kunde hänga upp tvätten. Strax efter ringde min kära väninna för att prata lite. Vi hann dock bara prata ett par minuter för sen ringde doktorn på hemtelefonen.
Peter behövde åka bort till Byggland (XL Bygg) och då passade jag på att köra bort om Ica och handla lite.
När jag väl kom upp i sängen för att vila så ringde min kära väninna igen. Vi pratade så länge så det var inte lönt att vila. För då hade jag inte kommit upp när det var dags.
Hämtade Clara sen hem en stund sen var det dags att hämta Hugo och ta honom till Tandläkaren. De ringde i morse.
Tandhygenisten ville ta bilder på tänderna men när hon började prata om en krage på halsen så drog Hugo öronen till sig. Sen fick hon inte ens titta på hans tänder och räkna dom.
Det slutade med att vi fick en ny tid och tips om var vi kunde gå in och se hur det går till när man besöker tandläkaren.





Nu får vi rätt många dagar att titta på den här lilla filmen som 1177 har. Tur att det finns får jag ju säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar