Min Häst

måndag 15 augusti 2011

Vårt internet funkar inte så bra!

Vi har mobilt bredband via Telenor och det har inte funkat så bra sen i januari. På supporten har de sagt att det ska bli bättre i juli/augusti. Jösses vad jag längtar tills dess.
Kvällar är svåra att komma runt på olika sidor. Mycket tråkigt och vi är mycket besvikna.

Annars har kvällen varit enormt trevlig. När jag hade hämtat våra vänner vid tåget så åkte vi hem och åt middag. Falukorv i ungen med makaroner. Sen blev det kladdkaka med grädde till efterrätt. Det var en trevlig stund och mycket gott. Extra gott blev det ju med det trevliga sällskapet.

Nu på kvällen när barnen hade somnat så har jag suttit och skänkt styrka och energi till min kära väninna på sjukhuset. Det går inte många minuter som jag inte tänker på henne under dagen.


Nu ska jag gå och försöka sova för det behövs. Vi har alla varit mycket trötta idag.
Hugo har haft lite feber idag och både han och Clara är nu lite förkylda. :(

Natti natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar