Min Häst

söndag 12 februari 2012

Claras uppvakning denna morgon!

Det är så konstigt att Clara hostade så hon kräkte tidigt i morse. Hon har ju inte hostat något mycket på ett bra tag. När hon var mindre hade hon lätt för att kräka när hon hostade mycket men inte nu längre. Hmmm, konstigt.
Men men, vi får väl se vad detta leder till.

Jag har nu på förmiddagen promenerat bort till affären (ca 300m bort) för att handla lite mjölk och lite annat. Det har snöat stor del av natten vad jag förstår och hela morgonen och förmiddagen. Det var dock ett litet uppehåll vid 6 - 7 tiden i morse.

Clara har varit ute i trädgården och lekt lite för sig själv. Hon har kommit på att det är rätt skönt att vara ute själv utan Hugo. Han ska alltid bestämma vad de ska leka och hon får inte göra något själv. Hon har fått en liten snöskyffel som hon leker med varje gång hon går ut nu. :) Hon ska ut och skotta lite snö säger hon varje gång. Gullungen min.

Här är en bild som jag tog på min fina Kalla som jag har fått av en väninna.
Hugo har hållt på att ta bilder i några år nu och i augusti för 1 ½ år sen så tog han många fina bilder på sin farbrors bröllop och hans två söners dop. Funderar faktiskt på att ge honom en egen kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar