Min Häst

söndag 12 februari 2012

Tidig morgon!

Idag har jag blivit väckt vid kvart över 5. Clara kom in och sa att hon hade kräkt i sin säng. Hon hade hostat så mycket så att hon hade kräkt, sa hon. Jag vet faktiskt inte. Har inte hört henne hosta, men jag sover något hårdare nuförtiden. Men samtidigt så vaknade jag på en gång när hon kom in i rummet. Konstigt. I allafall så brukade jag vakna av allt ljud som lät på natten.
Vi råkade väcka stackars Hugo, så nu sitter vi tre och tittar på tv tillsammans.
Jag gör bara en snabb uppdatering innan jag får gå tillbaka till Clara. Hon kallar på mig.

Vi hörs!



3 kommentarer:

  1. God morgon vännen <3

    SvaraRadera
  2. Får hoppas att det bara var av hosta så att det inte är något annat på G. Kram <3

    SvaraRadera
  3. Clara har inte kräkt något mer. Så det var "bara" hostan som gjorde det.

    SvaraRadera