Min Häst

lördag 11 februari 2012

Mina lådbarn!

Häromdagen så fick Hugo upp ögonen på att vi hade en lite större låda hemma.
Då var han framme på en gång, även om det var middagsdags. Han bara måste krypa ner i en låda om den är stor. :) Min goa Hugo.
Om ni undrar om hans klädsel så kan jag förklara. Hugo trivs bäst i bara klasonger. Han kan ha tröja på sig också om den inte har blivit blöt av någon anledning. Han kommer hem från skolan och händer det något med byxor och/eller tröja så åker det av, men det ersätts inte av något nytt plagg. Det är bara kalsonger som ersätts vid olycka.
Där har ni min goa Hugo på hemmaplan. :)



Clara hon ska göra samma saker som Hugo. Hon är nog världens största härmapa. Det är helt makalöst vad hon härmar hela tiden. Ärligt talat så vet vi inte ibland vad som är Claras beteende och vad som här Hugos som hon härmar. Inte lätt alltid med tanke på att Hugo troligtvis har AS. Den här damen slänger av kläderna någongång under dagen. Men hon är jätteduktig på att hämta kläder och klä sig själv. Skönt!




Det var meningen att detta inlägg skulle ha skrivits igår kväll, men Clara vaknade och kom ner så jag fick lämna inlägget halvfärdigt. Men det går ju så bra att göra det färdigt nu på morgonen istället.

Stina har inte varit hemma inatt. Hon är och sover över hos sin väninna och klasskamrat igen. Så roligt att se hur hon har blommat ut och bara lyser. Visst hon har humör mot oss ibland fortfarande, men herregud, hon är ju tonåring. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar