Min Häst

onsdag 22 februari 2012

Idag har det inte hänt så himla mycket. Hugo har feber och jätteont i huvudet och har minst 2 prickar på huvudbotten som kliar och den ena ser ut att blivit en blåsa som han har klia sönder. Vi får se hur det ser ut i morgon.
Det skulle vara bra om han och Clara fick det nu. Stina hade det när hon var 4 år så hon har den avklarad.

Jag har kört Stina till Hörby för att lämna henne hos en kompis. De skulle prova på badminton. De ska dit imorgon igen. Kul.
Detta mamma hjärta är lyckligt.
Nu i eftermiddag fick jag köra till Hörby igen för att hämta en väninna. Hon hade ett ärende dit och sen ringde hon och frågade om jag kunde hämta henne. Självklart. Så passade jag på att hämta upp Stina oxå så klart.

I morgon får väl bli lite av en städardag eftersom det dels behövs och dels för att vi inte kan göra något annat. Hugo mår ju dåligt. :(
Vi får se imorgon. Vi tar nog dagen lite som den kommer.

Här är en bild på en lite yngre Hugo. Mitt hjärtegull.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar