Min Häst

lördag 11 februari 2012

Lugn lördag!

Denna förmiddag har jag legat och vilat. Min nya medicin Lyrica gör mig grymt trött hela tiden. Den ska hjälpa mig mot värken jag får pga Fibromyalgin. Än så länge märker jag väl inte mycket merän tröttheten. Inte roligt alls.
Medan jag har vilat har Hugo och Clara kommit och pratat lite och pysslat lite. Sen har Hugo suttit och spelat lite på sitt rum och Clara är på sitt rum och leker. Härligt.

Snart ska jag nog baka en kaka. Men först ska jag göra lite saker och ringa ett par samtal.

Vi ses.


1 kommentar:

  1. Vara med i min exklusiva tävling där du kan vinna ett valfritt klädesplagg/märkesväska/skor (osvosv) från brandsinfashion.com?

    Isåfall klicka här -> http://kkungenduvet.blogg.se/2012/february/tavling.html#comment

    SvaraRadera